dimarts, 8 de novembre del 2011

Actituds

Ahir em van fer arribar un missatge que parlava dels aliments i de com poden ajudar a la nostre salut.  Distingia els aliments entre àcids i alcalins, recomanant els primers com a més saludables. Al llegir-ho, el primer que vaig pensar era que, per a mi, també existeixen persones àcides i persones alcalines.  Hi ha persones a qui tot els hi pica, tot  i tothom es insuportable,  les coses mai van prou be, els hi fa mal tot i no saben apreciar les petites coses que els rodegen. Aquells a qui preguntes que tal el dia i ja arrufen el nas, son les que jo anomenaria persones àcides. Quan porto una bona estona al costat d’una persona àcida, em xucla l’energia de tal manera que en tinc que fugir  i sempre penso que pobre del que visqui al seu costat !! Per altre banda, hi ha les persones alcalines. Aquelles que saben mirar la vida en els ulls dels altres, que somriuen, que tot sempre els hi està be, persones que miren endins,  i observen tot allò que els rodeja omplint la seva vida de petits moments màgics. Tenir una actitud positiva t’obre a noves experiències, a persones fantàstiques i a vivències inoblidables. Pots quedar-te embovada davant una posta de sol o d’una lluna plena, gaudir dels teus passos sobre les fulles mortes a la tardor o de la tendresa del teu gos quan recolza el seu cap sobre les teves cames. Només la teva actitud pot omplir de colors els teus dies i, a la mateixa vegada, els dies dels altres. No se si ho heu pillat, però jo soc, totalment alcalina. Salut !!

1 comentari:

  1. Suposo que no sóc una d'aquestes persones àcides.Em sento plenament alcalina!!!!!Petons

    ResponElimina