diumenge, 13 de març del 2011

Despertar

Com cada matí arriba aquell moment en que el despertador trenca el meu son i, sense quasi be ni pensar-hi, em trobo sota una pluja d'aigua que, mica en mica, fa que torni a ser jo mateixa. Poc a poc deixo que llisqui per tot el meu cos mentre desperto de nou a la vida, gaudint d'aquest instant preciós.   Torno a ser conscient dels meus braços, del meu coll que s'enfila cap amunt cercant aquella caricia que llisca per tot el rostre i, mica en mica, en vaig desprenent de les ombres de la nit. Ensabono els meus cabells i deixo que la pluja d'aigua esborri, suaument, les rastres d'un son profond. Em deixo portar per las sensacions, deixant que noves energies m'envoltint i em carreguin de vida. Es un moment màgic, un moment unic. El despertar de nou a la vida.. a punt per començar un nou dia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada